Αποστολή – Παράδοση Προϊόντων
Η αποστολή όλων των προϊόντων μας γίνεται με εταιρείες ταχυμεταφοράς (courier).
Με την καταχώρηση της παραγγελίας σας - συναινείτε αυτόματα ότι:
- θα λάβετε ένα ενημερωτικό email στο email που μας έχετε δηλώσει το οποίο σας λέει λεπτομερώς τα στοιχεία που έχετε καταχωρήσει στην παραγγελία σας,
- θα λάβετε ένα ενημερωτικό email στο email που μας έχετε δηλώσει στο οποίο συμπεριλαμβάνεται ο δεσμός του voucher, της μεταφορικής ώστε να μπορείτε να ελέγχετε ανά πάσα στιγμή που βρίσκεται η παραγγελία σας,
- θα λάβετε ένα ενημερωτικό email στο email που μας έχετε δηλώσει μετά από 8 με 10 ημέρες στο οποίο αν θέλετε μας δηλώνετε αν είστε ευχαριστημένοι από το προϊόν που αγοράσατε καθώς και να κάνετε σχόλια τα οποία θα δημοσιευθούν στη σελίδα μας, χωρίς να φαίνονται τα προσωπικά σας δεδομένα (πχ.αν το email σας είναι someone@somwhere.com θα γίνει som****@somwhere.com)
Ακτίνα αποστολών
ΕΛΛΑΔΑ
Χρόνος παράδοσης
Ο χρόνος αποστολής είναι από 1 έως 2 εργάσιμες ημέρες.
Αυτό συμβαίνει από τη στιγμή που η παραγγελία σας έχει εγκριθεί. Οι ημέρες ετοιμασίας των παραγγελιών είναι από Δευτέρα έως Παρασκευή. Αυτό σημαίνει ότι αν κάνετε την παραγγελία σας το Σάββατο, αυτή θα περάσει στο στάδιο έγκρισης, ετοιμασίας και αποστολής τη Τρίτη το αργότερο (ο παραπάνω χρόνος μπορεί να διαφέρει στις ιδιαίτερες περιπτώσεις μη άμεσης διαθεσιμότητας του προϊόντος, ή ειδικής επεξεργασίας).
Παραδόσεις με ταχυμεταφορές (courier) για το Σάββατο έχουν εξτρά χρέωση.
Ο χρόνος παράδοσης ποικίλει ανάλογα με την παραγγελία. Ο συνηθισμένος χρόνος παράδοσης είναι 2 – 4 εργάσιμες ημέρες περίπου. Λόγω της πανδημίας (COVID 19) αυτός ο χρόνος έχει αυξηθεί σε 2 - 10 εργάσιμες ημέρες (ειδικά σε μεγάλα αστικά κέντρα λόγω καθυστερήσεων των εταιριών παραδόσεων (courier).
Οι χρόνοι αποστολής ενδέχεται να μεταβληθούν λόγω αστάθμητων παραγόντων όπως: απεργίες, καθυστερήσεις μεταφορικών εταιριών, αργιών, εορτών κτλ.
Κόστος αποστολής
Η πολιτική μας για διατήρηση σε χαμηλά επίπεδα στα κόστη για τον πελάτη, μας έχει οδηγήσει στην επιλογή του εφ’ άπαξ κόστους αποστολής για κάθε παραγγελία. Μέχρι όγκο έως 2 κιλά προϊόντων που παραγγέλνεται, αυτό που έχετε να πληρώσετε είναι μόνο 5,00 ευρώ για μεγαλύτερα προϊόντα αλλάζουν τα Μεταφορικά.
Έχουμε Δωρεάν Αντικαταβολή.
Αλλαγές /Επιστροφές
Τρόπος Αλλαγής/Επιστροφής
- Βρίσκετε την παραγγελία σας συμπληρώνοντας το τηλέφωνο με το οποίο έγινε η παραγγελία σας (σταθερό ή κινητό)
- Επιλέγετε την παραγγελία που θέλετε να αλλάξετε
- Συμπληρώνετε όλα τα πεδία στη φόρμα με τις ανάλογες επιλογές και μας την στέλνετε πατώντας το πλήκτρο Καταχώρηση Αλλαγής/Επιστροφής.
- Ετοιμάζετε το δέμα σας και εσωκλείστε μέσα σε αυτό την απόδειξη του προϊόντος.
- Στην περίπτωση της πρώτης αλλαγής, παραδώστε το δέμα στην μεταφορική courier από την οποία το παραλάβατε με χρέωση δικιά μας (παραλήπτη) – ισχύει μόνο για τις Ελτά courier (Κωδικός πελάτη …..), που συνεργαζόμαστε.
- Στην περίπτωση επιστροφής/ακύρωσης της παραγγελίας υπάρχει χρέωση η οποία επιβαρύνουν τον πελάτη και αφαιρούνται από το ποσό που θα επιστραφεί
- Στην περίπτωση που παραλάβατε λάθος ή ελαττωματικό προϊόν τα έξοδα επιβαρύνουν την εταιρεία μας.
- Μόλις παραλάβουμε την επιστροφή σας θα σας ενημερώσουμε τηλεφωνικά ή με email για την πορεία της.
- Θα θέλαμε να γνωρίζετε πως μπορείτε να αλλάξετε οποιαδήποτε προϊόν εντός 14 ημερών από την παραλαβή του και η διαδικασία αλλαγής συνήθως διαρκεί 5-7 ημέρες.
Χρήσιμες Πληροφορίες
- Όλα τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται όπως τα παραλάβατε, με συνημμένες όλες τις ετικέτες και σε κατάσταση πώλησης σε διάστημα έως 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας.
- Δεν θα είμαστε σε θέση να δεχτούμε οποιαδήποτε επιστροφή προϊόντος στο οποίο θα υπάρχουν στοιχεία που δηλώνουν ότι αυτές οι οδηγίες δεν έχουν τηρηθεί.
- Σε περίπτωση που ζητήσατε επιστροφή χρημάτων, τα χρήματα θα εμφανιστούν στο λογαριασμό σας σε διάστημα 7-10 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή της επιστροφής από το αρμόδιο τμήμα της επιχείρησης μας.(ΣΤΑ ΕΚΠΤΩΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΧΡΗΜΑΤΙΚΑ ΠΟΣΑ ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ). Συνιστούμε για δική σας διευκόλυνση, ώστε να μην υπάρχουν επιπλέον κρατήσεις από την τράπεζα, ο λογαριασμός που δίνετε να ανήκει σε τράπεζα Attica Bank.
- Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν πάντα τον αποστολέα εκτός από την πρώτη αλλαγή ή αν ο λόγος επιστροφής οφείλεται αποκλειστικά σε λάθος της εταιρίας μας.
- Αντικατάσταση ή αλλαγή του προϊόντος μπορεί να γίνει μόνο αν υπάρχει διαθεσιμότητα στο ζητούμενο προϊόν. Αν το προϊόν που θέλετε δεν υπάρχει, το τμήμα εξυπηρέτησης του eshop θα επικοινωνήσει μαζί σας για να σας προσφέρει επιπλέον επιλογές.
- Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία παρακαλούμε καλέστε μας στο 6906097886 ή στείλτε μας email στο info@rouchaki.gr
Πληρωμές
Μπορείτε να εξοφλήσετε τις αγορές σας από το ηλεκτρονικό κατάστημα του rouchaki.gr, με τους παρακάτω τρόπους:
1. ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ Πληρωμή με την παραλαβή της παραγγελίας στο χώρο σας (αντικαταβολή), με την παράδοση της παραγγελίας σας στο χώρο σας με Courier.
2. ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ Προεξοφλήστε την παραγγελία σας σε ένα από τους λογαριασμούς που θα σας δοθούν κατά την παραγγελία σας και αποστείλετε μας fax ή e-mail με την απόδειξη τραπεζικής κατάθεσης. Παρακαλούμε χρησιμοποιείστε τον αριθμό παραγγελίας σαν αιτιολογία πληρωμής. Σε περίπτωση μεταφοράς του ποσού από άλλη τράπεζα, τα έξοδα μεταφοράς είναι επιβάρυνση του πελάτη. Ενημερώστε μας για την κατάθεση τηλεφωνικά (2541181307) ή με e-mail (στο info@rouchaki.gr).
Η παραγγελία σας θα σταλθεί μόλις το ποσό εμφανιστεί στον λογαριασμό μας.
ATTICA BANK
BIC / Swift : PIRBGRAA
IBAN: GR39 0160 8770 0000 0008 5207 962 Δικαιούχος: ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.